dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Körkortet ligger i plånboken nu!

Heeeeeej!

Idag har jag hämtat mitt körkort:D Var tvungen att åka till Skara för att hämta ut det och tur jag hade min GPS för annars hade det inte gått så bra för mig:P Men jag hittade en parkering och gick in till posten och fick mitt körkort:D På bilden har jag tagit bort information som inte ni ska läsa bara så ni vet:P Har tittat på two and a half men också och grejat lite hemma bara:)
 
 
Behöver rensa lite i rummet och sätta ihop trummorna men jag har inte haft tid än eller om klockan är tio på kvällen känns det onödigt att börja även om man inte lägger sig förrän jättesent:P Men nu funkar arkivet på blogg.se igen så jag kan greja med min nya blggdesign:D Ska ju börja webbdesign nu till höst, ett individuellt val och jag är så glad att jag fick det för det är så roligt:D Hej svejs, dröm sött!

Kommentera här: