dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kläder hit och dit!

Morsning!

Idag har jag solat ännu en gång och bokat tid för synundersökning och PT:) Efter maten som var hos mormor och morfar igen slappat jag en stund och sen rensade jag bland mina kläder:) Det blev en hel del kläder så nu har jag plats för nya:P
 

Det tar sin tid och sen ska jag kolla vad syrran har slängt när hon rensade fast jag tror inte jag vill ha så mycket för jag brukar inte vilja ha på mig sånt som hon har:P Ska försöka rensa ut mina saker här i rummet också:P Här har ni alla plagg från H&M som har kommit under veckan:D Nu la min körskolelärare ut en bild på FB som jag tog när ja tackade för körkortet:P
 

Självklart står det fröken Jonsson och Isabella när han skrev en grattishälsning:P Jaja och så blev kortet och jag blev ganska nöjd men sånt får man bjuda på ibland;) Har skrivit medlemsregister idag igen och nu har jag fått nog efter sju exelsidor så mamma får göra klart de fyra sista! Det har tagit mig 10 timmar att sitta med det vilket inte är dugg kul och jag blir bara stressad av sånt så jag orkar inte mera, får ont i nacken igen också vilket inte är bra för mig som har haft en nackskada... Snart ska jag sova så vi hörs!

Kommentera här: