dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jaaaaaaaa, datorn funkar som ja vill nu!

Hejsan hoppsan!

Jag avinstallerade lite program som jag inte använder på datorn, den stationära som jag inte har använt på jättelänge pga att allt zoomat in sig av någon anledning men i alla fall så startade jag datorn igen idag:) Vet ni vad, den har zoomat ut sig så nu funkar det som jag vill:D Jag blev jätteglad för nu kan jag jobba på bloggdesign 2013:D
 
 
 
Jag har även lagt in musik, filmer, bilder och dokument i min hårddisk nu så om datorn kraschar så kommer jag inte bli jätteledsen, bara lite grann:P Kan ni gissa hur många bilder jag har på min dator som jag har tagit? Ni kommer bli chockade, det är drygt 20 000 bilder på min dator som jag har tagit med alla mina kameror under åren:P Många, eller hur! Det kommer lagras lite till under alla år fram tills jag köper en ny dator och det lär nog hända när jag flyttar och börjar på högskola någonstans:)
 

Jag gick ut och tog kort på alla blommor som finns i blomkrukor och rabatter här hemma också:D Betalt en räkning har jag om det är roligt att veta;) Som sagt håller jag på med designen och eldar nere i källaren för mamma ville att det skulle bli varmt där nere så att tvätten torkar så det har jag ägnat mig åt vilket är roligt för pyromanen:P Har jag gjort något mer? Tror inte det och idag har jag varit jätteglad och blivit av med grejer så jag känner mig lättare inombords:) Det sägs att jag ska börja träna på gymmet i höst igen och ha en PT för att jag verkligen ska träna så det kan jag väl prova även om jag hatar att träna och jag ska ha pappas kusin så jag känner redan honom ganska väl som tur är:)
 
 

Nu behöver jag inte gå på mer körlektioner, ha engelska eller idrott:D Jag är så glad fast körlektionerna var inte något illa men en lättnad är det att inte behöva göra allt det:D Nu är det bara teoriprovet kvar och man får reda på fredag om jag har klarat det eller inte men jag hoppas självklart att jag kommer ut från dörren glad:) Nu är det bara trean kvar också, ett enda år med få kurser och student:D Hoppas att ni har varit lika glad som jag idag och så kommer det bli fler dagar så dröm sött!

Kommentera här: