dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Farväl av trafikskolan!

Gokvällen!

Idag har det hänt grejer:) På morgonen tog jag det lugnt, solade solarium en sväng och åt hos mormor och morfar:) Efter maten åkte jag till stan för att köpa kollegieblock och en pärm så jag kan sätta in noter i den:) Jag hade en Simpsons-pärm för noter som jag har rensat ut men nu tänker jag ta med den till orkestern och då ville jag inte ha den längre så jag köpte en annan:) Det var dessutom mammas pärm:P Så jag flyttade nyss över noterna till den GRÖNA pärmen:D
 

Innan jag köpte allt svängde jag in på trafikskolan och hoppas på att det var sista gången:) Jag skulle bara komma förbi och säga att jag har körkort och tacka för allt:) På den trafikskolan tar de kort och lägger upp på facebook så den ligger väl ute snart:P Innan jag åkte hem köpte jag body scrub som ständigt behövs:P Lagom i tid till lilla byn igen kunde jag hämta mitt paket från H&M:D Jag vet dock inte om jag ska ha allt så ni får veta sen vad det var men nu ska jag inte skriva mer så vi ses:)

Kommentera här: