dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

300 dagar kvar till min skolbal!

Hejhej igen!

Idag är det exakt 300 dagar kvar till min skolbal:D Klänninge är redan hittad men inte beställd än eller typ:) De hade inte den inne så de skulle skicka den till mig när de hade beställt in nya i höst så kanske om någon månad eller några månader:D Ni vet ju redan hur den ser ut fast inte färgen eftersom man aldrig kan hitta den i lila när man söker så det blir lite en överraskning:P På bilden är det i alla fall magenta, charcoal och royal blue:)
 

På en sida hittade jag massa färgnamn och sen fyrkanter på färgerna så jag la ihop dem så nu ser det ut så och det kanske finns fler och färgerna kanske inte ser exakt ut så:) Jag hade inget att göra så jag sitter här och funderar lite på balen:P Har redan beställt frisör eftersom jag bara vill ha en i hela världen så nu är hon bokad och jag hoppas verkligen inte att något händer henne just den dagen för då blir inte jag glad men jag hoppas på det bästa:) Men nu ska jag verkligen sova, dröm sött:)

Kommentera här: