dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Taggar till Polen, 11 dagar kvar!

Helloj!

Idag har det varit temadag Polen:) Det började med att vi tittade på en filmsnutt om Polen och sedan blev vi indelade i nio grupper om olika saker inom Polen alltså historia, geografi, mat och dryck och lite mera:) Jag hamnade med Jenny och Tilda och vi fick naturtillgångar och näringsliv:) Det skulle vi sedan redovisa i slutet av dagen:P



Jag gick med Sara, David och Adam till ICA och jag köpte ett äpple:) Sara köpte vaniljbullar och jag fick också en, efter att jag ätit upp mitt äpple:P Jag fick även födelsedagspresenter av Jenny och Adam, dock lite pinsamma men det är väl såna presenter som kan komma när man fyller arton:P Redovisningen gick ju sådär, en kvart innan redovisningen så jag "oj då, jag vet inte vad jag ska säga;) Jag har inte läst igenom min texten än, jag ska skriva stödord snabbt som bara den nu kanske är bra:P"



Efter skolan åkte jag hem och sedan efter några timmar åkte jag tillbaka för att lyssna på Elin, sångerskan i Adams band och han själv när de uppträdde på ett fik:) Resten av Adams band var också där och David fast han gick och tränade efter ett tag:P Jag lyssnade hela tiden och det var poesikväll också så det var massa som läste upp sina verser:) Eftersom bussen gick strax efter att det var slut åkte jag hem:) Nu har jag inte gjort så mycket men vi hörs imorn! :)

Kommentera här: