dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Säsongspremiär och den fjärde säsongen är igång!

Hellojsan!

Idag har det inte hänt så mycket roligt;) Jag har i stort sett pluggat fysik för det är prov snart:) Jag har spelat lite cello och idag är det exakt en vecka kvar till Polen med klassen:D Det är bestämt vem man ska sova med både i Tyskland och i Polen:) Tyskland, dubbelrum med Adam och Polen, fyrbäddsrum med Adam, David och Sara:) Blir nog bra hoppas jag:)



Vi kommer dock åka klockan 05:15 från skolan vilket innebär att jag måste åka hemifrån vid halv fem och det innebär att jag måste senast gå upp vid halv fyra men det blir nog vid tre-tiden på morgonen:P Fattar ni vad tidigt det är, kanske ska dygna så kan man sova i bussen:P Jag längtar verkligen dit:) Idag var det säsongspremiär för mästarnas mästare:) Men nu ska jag göra annat så vi ses imorn! :D

Kommentera här: