dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Så kallad dag 1 på schemat!

Tjenna!

Då var det dag ett i Krakow och vi käkade först frukost ganska snabbt eftersom jag och Adam bara somnade om hela tiden:P Men frukost fick vi i oss och kom till bussen för att sedan åka vidare mot Polen och Krakow:) Bussresorna är alltid samma, antingen sover man, sjunger eller pratar med någon:P Man kan vandra runt lite också i mittgången om man har lust eller om man inte orkar sitta längre;)



Första dagen gjorde vi inte så mycket, vi åt på donken och då var vi tvungna att gå tre kilometer:P Det var någon snäll cyklist som visade vägen och ungefär halva klassen valde att käka på donken:) Det tog sin tid att gå dit, äta, sen gå tillbaka till hotellet så vi gjorde inte så mycket mer:) Denna gången hade jag ett fyrbäddsrum med Adam, David och Sara:)



Sara fick en dubbelsäng, Jag en vanlig säng, David en trasig säng och Adam en bäddsoffa:P Haha, lite skumt men jag sov så skönt i min säng:P Nästa morgon så blev jag väckt genom att någon skrek Rebecca till mig, funkar det med:P

Kommentera här: