dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Passet uthämtat!

Hejsan!

Igår började jag med att övningsköra med läraren fast han var på skjuts så det var en annan, hon som syrran hade så hon kallade inte mig Rebecca så ofta:P Vi tränade på några bra saker:) Sedan var det fysik och jag kände fortfarande att jag inte kunde något alls;)



På engelskan gick vi igenom de sista texterna som vi ska ha förberett oss på innan nationella är:) Vi gick igenom vad som ska hända i Polen på religionen och fick med oss en uppgift som vi måste göra där:) Efteråt gick jag till polisen och hämtade ut mitt pass så nu har jag ett nytt, ett giltigt:D Blev sådärnöjd:) Jag hann till Davids, Saras och Adams samhällskunskapsredovisning då de visade filmen jag var med i:D Den var riktigt bra:)



Efter skolan åkte jag och pluggade engelska och min syssling är för rolig, hon hade tappat busskortet men inte visste om det fast vi visste det och hon kunde verkligen inte förstå att hon hade tappat sitt busskort:P Vi tog fika som vanligt, glass denna gången:) Förbereda sig inför biologiredovisning och hela kvällen lång satt jag med fysikboken och försökte förstå något men det funkade inte:) Vi ses!

Kommentera här: