dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övningskörningslektion, skola, pass, marknad och plugga matte!

Tjennixen!

Idag har det hänt mycket grejer:P Först så skulle jag åka in till stan för att övningsköra:D Det gick bra men dock luktade det bränt i bilen ett tag, ännu en gång:P Starta i en backe är svårt:P Det gick i alla fall bra så om några månader hoppas jag att även lilla jag har körkort:D Sedan var det ju skola som vanligt, Adam fyller år också:)



Efter skolan så gick jag raka vägen till polisen och väntade i en timme på att få förnya mitt pass, jättelång väntetid och inte så roligt att sitta där helt själv men nu får jag förnya mitt pass själv:D Utan att behöva föräldrars underskrift:D I den lilla orten var det marknad så självklart var jag där, hittade Lisen också:D Träffade Rebecka en kort stund:D



Som vanligt åker jag och pluggar engelska med pappas kusin och nu har vi förberett oss lite inför nationella och jag känner mig ganska säker:) Nu sitter jag här med matteboken, har matteprov imorn:) Alltid lika roligt med prov:P Vi hörs imorn, dock är det fredag den 13 då:( Hoppas det går bra ändå:)

Kommentarer:

1. Emma Lannebrink:
Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Kommentera här: