dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag fryser och det beror på att det är snö, igen!

Heeeeej!

Idag ringde väckarklockan på åtta och då är det tänkt att jag skulle åka till stan vid nio med buss men kom bussen? Nej det gjorde det inte för det är tydligen långfredagen och då skriver man inte ut ordentligt att det inte går några bussar på morgonen! Jag försökte senare vid fyra och då gick det:) Jag och David gick till Adam där vi fick vänta ett tag så att han skulle göra färdigt det han skulle:) Jag och David fick se en show av Adams lillasyster och hennes kompis, de var ju för gulliga:) Jag fick spela piano också:D



Sedan gick vi tre till Davids lägenhet och började filma igen:) Fast det var så kallt idag så jag frös jättemycket och var väldigt trött:P Så jag kom inte igång förrän jag fick en kopp te:P Vi har filmat många roliga scener som David och Adam spelade:P Det är ju för roliga ihop ibland:P De fortsatte givetvis med sina kommentarer om att jag är isprinsessa och jag var för trött för att brottas idag;) Nu sitter jag här och fryser fortfarande och säger att jag vill ha bort snön! Så nu ska jag sova bort snön tänkte jag, ha det så bra!

Kommentera här: