dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hemresan!

Tjabba tjenna!

På bussen hem så var det lugnt och skönt eftersom alla sov i stort sett:P Film blev det också men sång blev det inte förrän vid slutet då alla fått sova lite:P Jag kom på att jag drack väldigt mycket vatten på hemresan, typ fem liter och tur att vi stannade för toabesök också men det blev även på bussen för mig:P



På färjan käkade jag och Sara en räkmacka som var dyr och god:) Dock åt jag bara räkorna, ägget, gurkan och tomaten så Adam tog och åt resten som var mackan och salladen:P När vi åt lunch så åt Monica sin egen mat plus tre andra tallrikar med rester på och Adam åt sin egen plus två andras rester:P Jag hade bara ätit upp hamburgaren och inte brödet eller pommes frites så man kan nästan säga att det var en hel portion till:P



Jag köpte lite godis och två filmer på färjan:) Vi kom hem vid elvatiden på kvällen i förrgår kväll:) Det var en riktigt rolig resa med min klass och längtar tillbaka dit men vi får se om det blir någon klassresa till:) Nu ska jag skriva inlägg från idag istället men vi ses snart:)

Kommentera här: