dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fem cellister kanske ska spela samtidigt om en vecka!

Heeeeej!

Fotografisk bild stod först på schemat och nu är uppgifterna inlämnade:) När jag kom till E-huset kom mina vänner med presenter i korridoren, gulliga de är:) Jag fick det av Maja, Emma och Monica:) Det var ett suddgummi, tandborsteskydd, smörkniv, näsdukar, spåbubblor, en burk, matkåsa och en vanlig kåsa:D Blev väldigt glad att några saker var Lila och grön:D



Efter presentöppningen hade vi svenska och innan det blev Vivian dålig:( Hon var tvungen att åka till vårdscentralen och de listade ut vad det var för fel så nu hoppas jag att hon blir bättre, Maja följde med henne:) Jag och Monica följde med på samhällskunskapslektionen och vi gjorde egentligen inte så mycket:P



Efter maten hade vi engelska och nu gäller det att förbereda sig inför nationella provet:) På biologilektionen utan lärare så hände inte så mycket:P Jenny, David, Emma och Monica facerapeade Adam op ett väldigt roligt sätt:P Sen vr det dags för orkester igen:D Som tur var fick jag låna en stråke:) Känns lite ovanligt och saknar min egna stråke:) Ha de gött så ses vi snart igen!

Kommentarer:

1. bellaml ♥:
Klicka in på denna länk;



http://www.studeravidare.se/bloggc?id=8sw28uzneds&sv



Och jag följer dig på bloglovin !

Kommentera här: