dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dagordningen för Polenresan!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har vi haft besök från Tanzania och vid vårt bord så var det mest Adam och Vivian som pratade, jag känner att det räckte med lyssna och försöka förstå men de var pratglada och roliga:) De går i skolan jättemycket, mer än vad vi gör och mycket längre än fyra så vi kanske inte ska klaga längre;P



Sedan satte vi igång med vårt sista tema, kulturlandskapet:) Ingen fattar vad man ska göra så det blev inte så mycket gjort:P Ibland satt jag och knöt knopar med min headsetsladd:P Efter skolan gick jag med Adam till bussen och han skulle hem fast vi gick inte så fort så jag missade bussen så vi gick till honom och väntade på nästa buss:) Jag var bland annat tvungen att smaka på müsli även om det inte var gott;) Sen gick bussen hem:)



Här hemma har jag spelat gitarr, take five bland annat:D Sen eldade jag i källaren och tog en dusch:) Efter det har jag bara suttit med läxor som inte är lika roligt och innan jag ska sova tänkte jag spela någon trudelutt på min cello och min stråke är hemma:D Eller vi ska hämta ut den först med det betyder att den är lagad och hel igen:D Sov så gott så ses vi imorn!

Kommentera här: