dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dag fem, på väg till Tyskland igen!

Tjennixen!

Efter frukosten var det att åka buss till Tyskland igen tillbaka till det hotellet vi gillade mest:) När vi kom dit så var det att snabbt byta om eller fräscha upp sig för att sedan hitta något att ha på sig på kvällen eftersom vi inte fick ta ut våra resväskor:P Jag hade redan lite kläder i ryggsäcken men ville helst inte ha det:) Letade efter något men tyvärr så det fick bli de kläder jag redan hade och jag hjälpte Sara att köpa det hon ville ha på Netto eftersom jag hade mitt pass med mig:P



Sen käkade vi middag och efteråt var det bara att styla oss:) Alla i klassen skulle nämligen ut tillsammans, det vore trevligt att göra en klassgrej:D Denna gången stylade Jenny mig och några i klassen hittade två tyskar i vår ålder som visade vägen till ett bra ställe, dock 2,5 km bort från hotellet men den var bra:) Några blev dock utslängda i klassen men annars skötte vi oss bra och gick samlade ihop tillbaka till hotellet och var hemma då vi skulle vara hemma:) Undra hur många i klassen kommer ihåg den kvällen? :P Alla hoppas jag men man vet aldrig:)



När vi skulle lägga oss så blev det huller om buller så jag sov i samma rum som Monica fast jag skulle sova med Adam men han sov också någon annanstans så det blev svårt att komma in på rummet men jag hittade honom som tur var och fick vår nyckel så att jag kunde duscha:) Sov inte så mycket den natten men upp ur sängen kom jag:)

Kommentera här: