dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Buss mot Tyskland!

Heeej!

I söndags klockan halv sex skulle vi i klassen åka till Polen:D jag tror ärligt talat alla i klassen var väldigt trötta och vi hade en som råkade försova sig, Tilda då men vi kom iväg ändå och hon satt också i bussen:) Vi körde mot Skåne där vi skulle åka färja och gjorde lite stopp på vägen eftersom chauffören inte får köra mer än tre timmar i sträck:)



På bussresan var det sömn, sång och film tror jag fast jag kommer inte ihåg om det var på ditvägen men jaja:P Sömn och sång blev det och jag spelade lite ukulele ibland så nu har jag listat ut hur man spelar tre av mina cellolåtar på ukulelen:P Vi kom fram till färjan och där åt vi, sov och gick runt lite medan timmarna gick:)



Sen var vi i Tyskland och där åkte vi vidare till vårt hotell för den natten och då var maten efterlängtad:P Vi fick inte ens duscha innan men efter maten var vi ute och gick en sväng för att sedan sova och jag delade rum med Adam då:) Hans väckarklocka är hemsk för den dånar så himla mycket så jag la kudden över huvudet och sen ringde den en gång till fast det hörde inte jag så istället var det någon som petade på mig på ryggen så jag gick upp:P Det var första dagen, sitta i bussen i stort sett hela dagen;)

Kommentera här: