dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Att det kan se ut som det alltid har gjort, även 10 år senare!

Hejhej!

Idag har jag äntligen fått vara lite ensam hemma:D Har dock räknat matte men jag fick en dag för mig själv och det behövdes:) Idag fyller mormor år så vi åkte bort och grattade henne, vi fick räkmackor och rulltårta:) Jag satt med bilnycklarna i fickan under kalaset:P Vad kan de bero på? Jo, jag har övningskört:D



Körde förbi min gamla gamla ridskola och allt ser ut som det gjorde för 10 år sedan:) Jag lägnat tillbaka till den tiden lite, hästarna och lägrerna:) Jag kommer dock inte ihåg att det såg ut som det såg ut när man åkte dit, blev lite chockad men huset, stallet och utebanan såg precis ut som det alltid har gjort:D



Vi kom ut till en skog mitt ute i ödemarken, mötte en grävling och hare på grusvägarna mitt ute i skogen:P Mitt i skogen hittade vi en jättefin sjö:) Hittade även en bil som troligtvis var stulen och helt sönderslagna rutor och däckena var helt borta:P Man stöter på massa konstiga saker när man övningskör:P Ska sova nu men vi hörs!

Kommentera här: