dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två brandbilar, två ambulanser, en polisbil och en helikopter!

Hejhej!

Idag har det varit en annorlunda dag:) Först när jag åkte morgonbussen till skolan stannade vi mitt på vägen för det var kö:) Det var en olycka ungefär 100 meter framför oss, en jätteallvarlig:) Först kom det två brandbilar, efter en stund kom det två ambulanser och en polisbil och till slut kom det en helikopter också så det måste ha varit allvarligt:)



Vi fick stå stilla på vägen i en och en halv timme så vi kom försent till utgrävningen:P Vi håller på med temat arkeologi så nu har vi varit ute och grävt på en utgrävning men vi hittade inte något så jätteviktigt:P Vi ska ut imorn också så man får hoppas på bättre fynd då:D När vi kom ut regnade det lite, inte så roligt och det var jättelerigt så mitt regnställ var helt lerigt:P



Vi grävde vid husvagnen om ni kan se det:) Det var faktiskt lite mysigt att sitta där ute med klassen och gräva en helt vanlig dag:P När man satte sig i bussen började folk undra lite;P Jag hade stövlar som var jätteleriga så det kan jag förstå men när jag kom hem regnade det lite och jag gick och släpade fötterna i vattenpölar så jag inte skulle vara så lerig och sedan tvättade jag stövlar och regnkläder i en hink på garageuppfarten;D Ska sova nu men hej svejs!

Kommentera här: