dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Roy och Roger har en mack ihop!

Hellojsan!

Idag har vi fått göra om de negativa fotona till positiva och det blev några bilder som blev riktigt bra:D Sedan hade vi svenska och då får vi varsin epok och jag fick upplysningen:) Eftersom vi är många i klassen så var det fler som fick samma men man ska inte jobba ihop:) Jag ska läsa Gullivers resor och titta på filmen Amadeus:)



På matten jobbade vi med massa tal och sedan kom man hem till en syster som ligger och spyr men hon har bara ätit något dåligt så man blir inte smittad:) Orkester har det varit idag och då spelade jag efter en annan klav, tenorklav:D Det gick bra tycker jag men den låten ska gå jättefort så vi får se hur länge det håller;P Tittade nyss på superstars med lite popcorn och förut tittade jag på ett avsnitt av macken:P Får se om jag hinner ett till men god natt!

Kommentera här: