dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nytt system i garderoben!

Hejsan!

Idag är det fredag, helg:D Jag har haft matte, håltimma och då blev det en oboy:) Sedan hade vi kemi och biologi och istället för att ha en till håltimma hade vi prov i stadsmorfologi:) Jag har ingen aning om hur det gick men det kändes la okej:) Efter skolan hade jag, Maja, Emma, Vivian och Monica ett avskedsfika för Adam och han var ju också med och fika:) Han ska åka till USA i tre veckor så vi kommer inte komma ihåg att han har gått i vår klass när han är tillbaka;P



Efter fikat åkte jag hem och sedan åkte jag och mamma tillbaka till stan för att hämta fåra elfabackar så det blir lite nytt i garderoben:) Pappa får sätta ihop dem imorn så jag slipper plastbackarna som är trasiga:P Nyss satt jag och kollade på doobidoo:) Det blev att äta lite chips och dricka ett glas varm mjölk så jag får bort den där dumma förkylningen som jag fick imorse:) Ska nog försöka sova i helgen också så god natt och sov gott!

Kommentera här: