dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mäta, rita och klippa!

Tjennixen!

Idag har det hänt mycket:P Först följde jag med mamma till Ica för att jag behövde omslagspapper till imorn:) Jag ska nämligen hålla en patrullkväll för det är en hemläxa från Ska'ut:) Jag ska vika olika grejer med dem och då behövs omslagspapper i fyrkanten som jag har mät och klippt:) Jobbigt var det och sedan har jag klippt fyrkanter av papper som vi också ska ha och det var fyrtio papper så det blev en hel del:P



Jag har även hunnit med lite läxor och bakat en äpplepaj:) Imorn är det alltså skoldag igen och då är det uteidrott, friidrott vilket jag inte gillar men vad ska man göra? :) Har inte hunnit med så mycket för förbredelserna till imorn tog väldigt lång tid men roligt ska vi ha:D På Ica hittade jag en bok om chokladfrestelser:D Jag älskar choklad så den passar bra:D Snart ska jag sova så god natt!

Kommentera här: