dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag hatar att springa!

Tjenna!

Idag började ju dagen si sådär;) Första lektion gick ut på att titta på en film som heter human life:) Den var på engelska och ingen text fick man och det gillar jag inte men vad gör man;) Det var biologin och sedan var det idrott och då hade vi friidrott och då säger läraren att vi ska springa 1500 meter idag och det skulle vi ha om vecka egentligen och ha sa det förr förra veckan, jag hatar och springa!



När vi sprang så där långt så kastade vi diskus och det var ju roligare än att springa:) Sen säger läraren att vi ska springa ett 400 meterslopp och det gjorde inte dagen bättre. Jag klagade lite för mycket då och sa att jag hellre äter sniglar än att springa och till slut hotar Monica med att köra upp en snigel i halsen på mig:P Efter idrotten var det mat och jag stod länge där man hämtar vatten:P De andra lektionerna var Engelska och fotografisk bild och idag blev bilderna bra för en gång skull:D



Innan engelskan så gjorde David Monica lite sur:P Det slutade med att Monica jagade David i vårt hus:P Det gjorde dagen lite bättre:D Fick skjuts hem idag för att jag skulle hinna prata med en släkting om engelska för hon ska hjälpa mig så jag känner mig lite bättre:)



När man har gjort det så åkte man iväg till spårscouterna och då var det jag som höll i det hela:) Vi vek pappershatt, groda, fågel och lekte en lek:) Det gick jättebra och det gjorde dagen ännu lite bättre men jag är lite smått irriterad och då är det bra och spela cello för det går bättre när man är lite irriterad;P Ska ställa mig duschen och sova efter det men vi hörs!

Kommentera här: