dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte roligt att vara på möte när man fryser!

Hejhej!

Idag har det varit skola imorse väckte mamma mig kvart över sex och trodde att jag hade försovit mig men det hade jag ju inte och då frågade hon när jag ska gå upp och jag var nästan helt väck så jag nästan skrek "när klockan ringer":P När jag gick till bussen så kom jag iväg lite sent men när jag ska gå över den vägen bussen åker ser jag att den precis lämnat den hållplatsen som är innan den jag går på vid och då börjar jag springa och jag hann men det var tyvärr en annan buss så lurad blev jag;)



På idrotten idag skulle man springa fem kilometer och jag gillar inte att springa så jag sa till mina kompisar att vänta inte på mig:P Vi skulle springa tre varv i spåret och det första gick väl ganska bra men sen började jag bli trött på andra och i slutet av det varvet har jag kommit ikapp mina kompisar:) Jag som trodde att de skulle varva mig för jag tittade bakåt hela tiden och tänkte att snart kommer de men så var det inte;P Sista varvet gick vi nästan hela tiden:P



På scouterna idag var vi ute i skogen och där regnade det i stort sett hela tiden:) Vi grillade pinnbröd så det blev mysigt ändå:) Efter det hade vi ledarsamling i nästan två timmar och jag frös ju rätt mycket så jag vet inte om jag skulle säga att det var jätteroligt men men, vi fick en hel del att prata om:) Nu ska jag sova så sov gott!

Kommentera här: