dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inget orkesterläger!

Tjenna!

Imorse sa busschauffören att vi skulle klaga på västtrafik för varje morgon får för många personer stå upp i bussen och busschauffören bad verkligen om att vi skulle klaga:P Idag började man skolan med fotografisk bild och då har vi gjort passepartouter runt våra bilder och jag hoppas det blir bra:D



Svenska och matte har jag haft också och mellan de lektioner käkade jag, Monica, Vivian, Emma och Maja på elake Måns:) Vi käkade en hel baguette denna gången, väldigt ovanligt;) Efter skolan var det orkester och cello:D På fredag är det orkesterläger men jag skippar det för det är nästan inga i min årskurs som är med längre och jag satsar  hellre på kämpaleken på lördag och söndag istället:) Vi hörs så ha det bra fram till dess:D

Kommentera här: