dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hoppas att veckan går lite bättre än vad det hittills gjort!

Tjennixen!

Idag har det inte varit någon sovmorgon men dagen började med att man fotograferade sig själ några gånger med kameran jag har byggt på fotografisk bild:D Bästa kursen än så länge! Sedan hade vi svenska och då var det tydligen bokprat och jag hade ju med mig boken men hade inte övat på någon redovisning:P Det gick bra ändå:)



Vår mattelärare kom in på svenskan och frågade om vi skulle ha lektion efter svenskan och svenskan slutar 20 över elva men vi tog matten idag så vi slutar ett och så får vi sovmorgon på torsdagar eftersom vi flyttade matten:D Mitt schema blir bara bättre och bättre:D Vi blev även störda på svenskan av en person med busskort:D Har fått det nya idag:)



Efter skolan var det orkester igen:D Vi har fått nya stråkare:) Det gick jättebra och vi fick en låt som jag spelade i orkestern när jag var jätteliten så idag gick det bättre än för ca fem år sen;P På en låt där jag skulle spela melodistämman var det en annan klav fast en som nästan är likadan finns vanlig klav men den andra är faktiskt lättare så jag kanske spelar den men vi får se:P Ska ta det lite lugnare nu för min vecka har inte varit så bra men vi ses!

Kommentera här: