dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Forskarfredag!

Morsning!

Idag har det varit forskarfredag i skolan för alla på väner, naturare och teknikare:) Jag anmälde mig som värd för nior idag och det innebar att jag skulle visa en grupp nior vart de skulle gå för de hittar inte här i skolan:P Det var inte bara jag i min grupp, det var Jenny, Martina och en kille från en naturtrea:)



Först hörde vi på massa föreläsningar som forskare hade och sedan gick vi till min handledare och där visade några hur man tar fram DNA från kiwi:P Till sist gick vi till några på Chalmers som visade oss robotar:) Bilrobotar och vi höll på att skratta ihjäl oss ska jag bara säga:D Här hemma har jag inte gjort så mycket förutom att käka lite ostbågar och titta på doobidoo och massa avsnitt från two and a half men:) Ha det gött!

Kommentera här: