dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tvätta fynd!

Tjenna!

Idag började man dagen med att lyssna på en föreläsning om stress och vi gjorde även två övningar:) Den ena var att man skulle lyssna på en person som sa att man skulle rikta sin uppmärksamhet mot sig själv:P Den andra var att alla i gruppen fick varsin lapp på ryggen och där skulle klasskompisarna skriva snälla saker:) Har satt upp min lapp på skåpet så man blir glad varje dag:D



Efter det gick jag och Jenny ner till E-torget och fotade oss med gänget från forskarfredag med massa som hjälpte till den dagen:) Sedan tittade vi på en film, Tusen gånger starkare:) Efter maten stack vi till Vänermuseét och tvättade fynd från en arkeologisk utgrävning, väldigt klenigt:P Det sista vi gjorde var att diskutera filmen vi såg innan maten:)



I skolan hänger några bilder som var de första jag lämnade in till min fotografisk bildlärare, lite svårt att se för jag hade bara en sekund på mig att fota bilderna idag;) Har i stort sett bara pluggat engelska glosor och slappat idag:) Imorn är det marken här i lilla orten:D Det händer bara en gång i halvåret så man måste ju dit:D Vi ses imorn då!


Kommentera här: