dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tur att jag kom in på rätt ställe!

Hejsan!

Idag var jag tvungen att sätta på väckarklockan för jag skulle spela cello på en gudstjänst där man känner det mesta folk:P Jag behövde inte stressa och sånt på morgonen och när jag kommer dit är allt lugnt och folk hälsar och är förvånade att jag är där och spelar cello för jag har ju inte sagt något om det innan:P



Vi hade lite genrep innan och det gick hyfsat och sedan när han ska presentera oss på gudstjänsten säger han ""Rebecca här är ju en av de duktiga scoutledarna här och sitter i mitten":) Då vet ju nu alla vem jag är så då började man bli nervös:P



När vi spelade första låten började det bra men andra reprisen körde det ihop sig så jag spelade fel, ganska mycket så till slut slutade jag spela och hörde vart de andra var och började spela igen på rätt ställe och rätt noter och vi brukar spela låten två gånger så då gick det bra och jag blev faktiskt inte röd i ansiktet så jag är nöjd även om jag spelade fel, bra gjort lilla Rebecca:D



De tre andra låtarna gick galant så det var nog ingen som kom ihåg att jag spelade fel första låten och vi sa inte att jag spelade fel, det var nog bara jag som grimaserade lite;) Roligt var det och när man kom hem satt man med sitt höstlovspluggande med lite mentos från syrran som hon köpte i Paris:)



Har jag sagt att jag ska sitta i publiken i ett så ska det låta-program på tisdag?:) Det var ju jag, mamma, pappa och syster men pappa kan inte så moster ska med istället och för några dagar sedan kunde inte syrran heller så jag frågade Lisen så nu ska hon med:D Vi ska typ vara hela höstlovet:D Hela tisdagen och hela ska'ut som är på onsdag kväll till söndag eftermiddag:D Yey och nu ska jag göra annat!

Kommentera här: