dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spökvandringen "De besatta"!

Tjenna!

Idag har det varit en vanlig fredag i skolan och efter skolan köpte jag ett fritidskort:D Jag tog ut lite pengar till spökvandringen också och köpte lite godis till mig:) När man var hemma efter att ha "sovit" lite på bussen åt man mat och spelade lite piano och cello:D



Jag övningskörde igår och det blev så även idag till stan och Maja och Monica för vi skulle åka till spökvandringen:) Jag var livrädd innan eftersom jag inte visste typ vad det var för något men jag trodde man skulle bli räddare men lite läskigt var det allt:P påväg till spökvandringen träffade jag på Rebecka, trevligt:D Ska till GBG imorn så nu ska jag sova men vi hörs en annan dag!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Åh det var så sjukt roligt att se dig! :D det var ju ett tag sen... vi kanske kan träffas på lovet nånting :) hur tyckte du spökvandringen va?

Kramar!<3

Kommentera här: