dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snar kan man nog sjunga med i låtarna!

Hejsan svejsan!

Idag har jag fotat i det kalla vädret och när man åker morgonbussen är det mörk ute, inte roligt vill jag säga men ganska mysigt:) Orkar inte gå upp ur sängen när det är mörkt:P Jag har även arbetat med upplysningen och räknat lite matte:) Efter skolan spelade jag cello:D Ska ha höstkonsert snart men först är det den lilla trion på söndag:D Min cellolärare har nästan hela tiden sagt idag att jag spelar för fort:P Hehe, bättre det än för sakta;)



Jag hejade på en från Ska'ut idag och i skolan körde Monica och David en dum lek genom att slå på varandras pekfinger och långfinger så Monica började blöda för att David hade långa och vassa naglar:P De ska fortsätta med den dumma leken imorn, jag börjar ju rysa så fort jag hör någon göra illa sig och det låter inte bra att de snärtar varandra! ;) Har fått låtarna från body combat till min dator nu:D Vi ses imorn!

Kommentarer:

1. Monica:
Det är ingen dum lek och man kan ju inte ge sig...

Kommentera här: