dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min andra kopp te för dagen!

Hejsan igen!

Det var ett tag sedan men nu har jag haft matte också:P Idag när jag och mina vänner sprang ute i regnet från matsalen till vår lilla hus var det en megastor vattenpöl som var ganska djup:) Det slutade med att min halva fot var våt:( När man gick till bussen forsatte regnet att regna:P Inte så roligt att gå där i regnet när man fryser och är blöt:(



På cellon gick det galant, lite stämrep i början för att öva eftersom vi har många nykomlingar som inte har spelat så länge som vi andra:) Jag fick en ny fingersättning på en låt som är jättesvår men det fixar jag nog:) Efter orkestern spelade jag och min lärare igenom det vi och Olivia ska spela nästa vecka på söndag:D Det är ju en liten triokonsert då:D Ska försöka lägga mig tidigt idag för att orka skolveckan men vi hörs!

Kommentera här: