dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kusinträff med den minsta!

Heeeej!

Idag har jag varit med min yngsta kusin:D Jag kom dit när det skulle äta lunch och jag fick också lite mat och när jag var mätt sa min treåriga kusin "är du verkligen mätt nu Rebecca?" Han är ju för gullig:) Efter maten gick jag, kusinen Viktor, hans föräldrar och hans farfar men min morfar till lekplatsen:)Eftersom jag går fotografisk bild och har en uppgift som heter bildberättelse fotade jag min söta kusin:D



Vi lekte ungefär i två timmar och sedan gick vi hem till hans farfar och farmor för de sover där just nu och sedan åkte jag hem för att äta och åkte tillbaka efter några timmar med min familj för att äta middag och leka med Viktor:D Är jättetrött nu så jag går strax och lägger mig så sov gott!

Kommentera här: