dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hemläxan är klar!

Hejhej!

Idag är det skoldag igen och då hade man biologi första timmen och då fortsatte jag att leta efter fakta om protister:) Sedan hade vi idrott inne och då körde vi en variant av idioten och gjorde massa armhävningar och situps:) Vi spelade badminton både innan och efter den "jätteroliga" springturen med styrka emellan:P Efter maten var det engelskaprov som gick sisådär och sista lektionen gick ut på att googla bilder som har med vår fotouppgift att göra:)



Efter skolan var det dags för mig att vara scoutledare och idag var jag med de barn som går i klasserna fyran, femman och sexan:) De fick komma på bra lägerbålssånger, rop och sketcher som det sedan visade upp:) Jag höll i min Ska'ut-hemläxa idag eller en del av läxan och det var andakten:) Barnen började applådera till och med så jag hoppas de lärde sig något:D Vi hörs!

Kommentarer:

1. Monica:
Nu är det dags att skriva en rolig kommentar till lilla mig:P
2. Monica:
HEJHEJ!! ERkänn jag vann mot DAvid!

Kommentera här: