dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fryser, ont i huvudet och trött!

Heej!

Igår kunde jag inte blogga för jag sov:) När jag vaknade igår morse kände jag mig inte alls pigg och jag fick trycka i mig frukosten och så brukar det inte vara så något fel var det:) Jag orkade inte göra någonting i skolan, knappt så att jag kunde hålla ögonen öppna och vi hade lektioner där man jobbade på egen hand och ibland hade vi ingen lärare så jag sov:P Det behövdes ska jag säga då:)



När skolan var slut hämtade mamma mig för att sedan åka iväg på det årliga doktorsbesöket och kolla öronen om jag har massa smuts i dem:P Fick suga ut lite smuts ur ena örat medan det andra var fintfint;) Ska även börja ta droppar i örat men vi måste hämta ut de på apoteket först för jag har något kärl på trumhinnan, skumt:)



Efter doktorsbesöket åkte vi vidare till ett annat sjukhus där pappa låg för att lämna lite tidningar men jag sov, hade jätteont i huvudet och frös jättemycket och det var nog därför jag fick feber på kvällen så jag gick och la mig väldigt tidigt så jag sov i tretton timmar:D Det behövdes men vi ses snart!

Kommentera här: