dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fruktsallad och chokladbollar!

Hejhej!

Idag har det varit en vanlig måndag och jag tog näst sista platsen i bussen idag:P De som går på en hållplats efter mig får oftast alltid stå upp och då får de stå upp i ca en halvtimme, stackare:P Idag så var det en som spydde i bussen som stod upp i en halvtimme för han blev åksjuk:( Tycker verkligen synd om honom men som tur var såg jag inte något eller hörde för jag satt långt bak i bussen;)



I skolan har man bland annat haft idrott inne och inte massa springövningar utan innebandy och spökboll:D Har fotat mycket på fotografisk bild-lektionerna och imorn har jag redovisning:) Fick uppgiften idag om att vi ska ha redovisning imorn, inte okej men vad gör man?:) När man kom hem var man helt frusen så jag tog mig en kopp te som värmde upp mig:P



Jag trodde det var invigning på scouterna men så var det tyvärr inte, de äldsta scouterna var inte redo för detta:P Vi bakade chokladbollar och gjorde fruktsallad istället och det gick så bra som det kan gå med barn som går i ettan, tvåan och trean:) Gott var det också så då blev det ingen kvällsmat hemma:) Under tiden man åt fick man höra på massor med roliga berättelser om när en annan vuxen scoutledare gjorde massa hyss i skolan utan att lärarna visste att det var han:P Han är smart han men vi ses imorn!

Kommentera här: