dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Födelsedagskort till kompisen som jag har haft längst!

Tjennixen!

Idag har jag sovit länge på morgonen:) Eftersom vi hade gäster igår blev det ingen fångarna på fortet-final men det passade bra när jag åt frukost för då gick reprisen på tv:D Det var Ankans toys som vann men det gick ju jättebra för småsyskonen också:)



Senare idag har jag gjort ett födelsedagskort till Lisen, blev nöjd och hoppas hon inte får skämmas för det på ledarutbildningen sen men det tror jag inte:) Jag har ju tränat också på lifeclub som vanligt varje söndagskväll:) Body cobat är riktigt roligt och snart får man skaffa musiken så man kan sjunga med också:P Jag ska hålla en andakt imorn på scouterna så nu tränar jag in den men vi ses imorn!

Kommentarer:

1. Monica:
YAY! DU överlevde spökvandringen :D

Kommentera här: