dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kusin ska jag vara med imorn!

Tjenna!

Idag tog man den tidiga bussen, ingen sovmorgon:( Matte i en och en halv timme, håltimma, kemilektion och då har jag börjat skriv om grundämnet Rhenium och sista lektionen gick ut på att göra färdigt min, Vivians och Monicas dinosaurie Amadeus:P Alla dinosaurier blev jätteroliga:D



Efter skolan köpte jag chips och två filmer som jag har ägnat mig åt ikväll:) Har även gjort färdigt min andra uppgift i fotografisk bild:) Första uppgiften satte läraren upp i korridoren i A-huset så nu kan alla se det:) Tittar på doobidoo nu som alla andra fredagar om man inte är med någon:P



Det har regnat i skolan ganska mycket och Emma och jag sprang ute i regnet mellan matsalen vårt hus:) Det var tydligen en jättestor vattenpöl i vägen och den missade vi så vi blev lite våta, Särskilt skorna men inte så jättefarligt våta:P Jag kom på att min bild på två auberginer har hängt uppe på väggen i E-huset och jag går i stort sett förbi där varje dag och ser min "jättefina" bild hänga där:P Ska titta färdigt på TVn nu så hej svejs!

Kommentera här: