dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det var då första gången i år!

Helloj!

Idag har Viktor och hans föräldrar hälsat på en sväng på förmiddagen:) Vi gjorde massa skojsigt som att spela på alla instrument vi har här i huset och spela schack:P Snart fyller han tre år och blir ännu ett år äldre och det märks för han bara pratar, pratar och pratar:)



På eftermiddagen räknade jag lite matte och lämnade in min bildberättelse om Viktor till min fotografisk bildläraren:) Jag och Elon var även på body combaten idag och det var första gången i år som jag tränade på gymmet:P Det var ny release sen förra gången så det var svårt att hänga med men de olika rörelserna och teknikerna satt kvar så jag hängde med rätt så bra ändå:) Får antagligen träningsvärk imorn men det märker vi då så vi hörs!

Kommentera här: