dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara lyssna, lyssna och lyssna så man somnar nästan!

Hejsan!

Idag har jag bara lyssnat på föreläsningar känns det som i alla fall:P Dagen började med att man gjorde en argumentationsövning och då var min "minska inköpen av alkohol per person":) Vi fick tårta av Adam och David som hade bakat igår:D Det var jättegott! Efter det goda fikat lyssnade vi på en förelsänign RFSL hade:) Efter maten var det en föreläsning som Maria Hansson Nielsen hade om sitt liv, hon var läskig ska jag bara säga!



Till sist pratade vi om hur dagen hade varit och om nästa veckas onsdags shema:) Min buss gick lite senare än vi slutade så vi var några som gick på stan en stund:) Här hemma har jag räknat matte, tittat på en film och druckit te:D Lemon-te är väldigt gott:D Eftersom jag har varit nära på att somna hela dagen så ska jag försöka lägga mig tidigt:P Sov så gott och dröm sött!

Kommentera här: