dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Na na na, de orden gör mig glad!

Hejsan!

Idag har det varit skola igen och jag har varit dödstrött hela dagen efter ska'ut gul:) Lägtar redan tills jag får träffa alla igen säger jag bara:D Idag har nästan protister-powerpointen klar och på engelskan gick vi igenom grammatik:) På idrotten kunde jag inte vara med och bada pga mitt öra och Monica skjutsade mig på cykeln dit och sen skulle vi gå en promenad men Adam skjutsade mig på cykeln till skolan istället:P På fotografisk bild gick jag och Ellen till ett café och fikade och fotade fikat:)



Efter skolan skulle jag skriva ut en lapp till alla scouter och den blev bra och sedan hade vi scouter och vi lekte lekar bland annat:) Nu sitter jag här hur trött som helst och tänker tillbaka på igår, förrgår osv:D Alla dessa underbara människor som man bara har träffat i 13 dagar och det känns som om man har känt dem sedan man var tre år:)



Vi hade många roliga och intressanta samtal under gul och bland annat var det barnprogram, Astrid Lindgrens alla böcker och filmer:) Vi satt och räknade upp alla figurer och jag trodde det fanns 17 stycken men nu kollade jag det och det finns 16 olika figurer som Astrid Lindgren har gjort:) Ska sova nu men vi hörs senare och jag ska skriva snart vad jag gjorde på ska'ut men inte nu:)

Kommentera här: