dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ska'ut gul, inget annat är så kul! Ska'ut gul, ingen här är ful!

Tjenna!

Idag har jag försovit mig för första gången, tog och sov en heltimme extra innan mamma kom in och undrade när jag skulle gå upp:) Jag hade tydligen glömt att ställa väckarklockan igår och när man är så trött som jag vaknar man inte upp klockan sex så mamma fick skjutsa in mig till skolan istället:)



I skolan har jag redigerat foton, har svensklektion och mattlektion:) Efter skolan var det en manifestation på gång om att musikskolan ska läggas ner för att spara pengar och det vill man inte! Nu har vi demonstrerat mot detta och det var många som höll många bra tal och politikerna ska försöka att ha kvar musikskolan säger de:)



På ska'ut gul måste man skriva sitt namn och när jag var där på sängen eftersom det är en tradition att skriva på garderobsdörren som tyvärr inte finns kvar:( Jag skrev på den alla tre förra gångerna jag var där men nu har jag skrivit det på en säng också:D Vi gjorde också en övning och man fick en lapp och sen skulle man skriva sitt namn längst ner på pappret och skicka lappen till vänster:) Då ställde handledarna en fråga som man skulle svara på, på den personen vars lapp man hade och det var massa frågor:)

1. Vilken favoritfärg?
2. Vilken favoritmaträtt?
3. Vilken favoritgenre?
4. Vilket favoritämne i skolan?
5. Vad jobbar mamma och pappa med?
6. Vilken favoritkroppsdel?
7. Vilket favoritparti?
8. Vad gör du en fredagskväll?
9. Vad jobbar du med om 20 år? (Jag tror det var 20 år:P)
10. Vad tror personen att andra personer tycker om person?

Vissa hade man rätt på och vissa inte men det tar vi en annan dag:P Taggar till Rosa del och nu vet jag hur jag ska ta mig till den missionkyrkan vi ska till på Rosa del:D Vi hörs!

Kommentera här: