dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraskning på body combaten!

Hejsan!

Idag har jag gjort lite stödord om protister för det är redovisning imorn så det kan vara läge att göra detta idag:) Jag har även pluggat etik och moral för det är prov på onsdag:) Vad har jag gjort mer? Jo, jag har spelat massvis med cello för det är konsert imorn:D Hoppas det kommer gå bra:) Jag har gjort en fågel igen och idag målade jag näbb, ögon och hår och den blev faktiskt lite söt:P




Som vanligt beger man sig till gymmet för att vara med på passet body combat:) Det brukar oftast vara en överraskning varje gång och det har varrierat:P Man kan ha vunnit en muffins om man har gjort flest armhävningar på tå och då är det sista låten och extra låtar har det varit och idag var det benmusklerna som vi skulle jobba lite extra med:P Massa kickar blev det, både bakåt, åt sidan och framåt:) Skola imorn igen och då får man träffa sina vänner:D Hej svejs!

Kommentera här: