dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Om ett skratt förlänger livet är jag förmodligen odödlig!

God kvällen!

Idag är det måndag och då har jag lyssnat på massor med redovisningar, både biologi och fotografisk bild:) Jag redovisade själv i fotografisk bild och jag är riktigt nöjd med bilderna:D Har även haft engelska och idrott idag och då var det bland annat beeptest som gällde:( Jag hatar att springa så jag fick det vanliga men jag klarade ju några nivåer i alla fall så jag få väl vara nöjd ändå:P



Efter beeptesten spelade vi volleyboll medan den andra gången körde beeptestet och då var det jag, Maja, Vivian, Emma, Jenny och Monica i samma lag och jag är tydligen arg på Monica för jag råkade slå bollen på henne två gånger;) En gång när hon kliade sig vid ögat så kom en boll så att hon istället petade sig i ögat och andra gången var i ryggen, inte bra av mig säger jag:)



Husse i min klass är tydligen förälskade i små grisar som Nordea har så han går runt i klassrummet och tar alla nyckelknippor med grisar i och tittar på de:P Efter skolan blev det ingen scouter eftersom jag har så många läxor denna veckan så nu kan jag äntligen andas ut istället för att springa runt stressad, känns bra för en gång skull:) På vägen till bussen köpte jag pappas julklapp och foundation för min tog slut idag:)



Nu har jag bara två julklappar kvar att köpa och den ena måste jag komma på också, det är till kussen Viktor som är tre år nu:) Det är svårt för jag vill ju inte ge ännu mer bilar som han ändå kommer få massor av men jag får tänka på det:) Spelat cello idag också eftersom jag inte har övat på min celloläxa som jag har tills imorn men nu är den genomspelad några gånger, bättre en ingen gång:P Hej svejs!

Kommentera här: