dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Om 1 timme, 30 minuter och 28 sekunder är det exakt nio veckor kvar!

Hejsan på er alla!

Idag har jag bara haft två lektioner istället för tre:D Biologiläraren var ledig idag så då blev det inställt:D Slutade alltså kvart i tolv istället för halv två idag:D Hände inte så mycket i skolan idag förutom att maten var kryddstark idag:P Efter skolan chillade jag mest och av någon konstig anledning är jag jättetrött;)



Har faktiskt tittat lite på tågtider till rosa del:P Det är ju om nio veckor och det gäller att vara förbered i god tid, det kan ju också hända att tågtiderna blir ändrade när det blir nytt år men jag längtar säger jag bara:D Jag följde med pappa och köpte donken-mat förut och efter jag ätit satt jag och kollade på remember me:) Vi hörs imorn!

Kommentera här: