dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Luftmadrasspump eller luftmadrasspub? Man kan höra fel ibland!

God kvällen!

Idag har jag som vanligt sovit på bussen:P Vi fick tillbaka ett gammalt nationellt prov i engelska och det gick skit! Men ja, ja:) Sedan gjorde jag, Jenny och Ellen en powerpoint om savann:) Efter maten hade vi hållbart samhällsbyggande och läraren kom in till oss vad vi skulle göra och sen kom någon gubbe som gick iväg med våran lärare för de skulle göra något:P



Så nu är jag färdig med bloggtemat 2012:D Det kanske blir fler ändringar men jag är jättenöjd nu:D När vi skulle gå hem, jag, Maja, Monica, Vivian och Adam stod vi i korridoren och kom på frågor åt Adam som skulle fråga människor i g-huset för han jobbar på NLT så vi kom på massa roliga och random frågor och stod och uppmuntrade Adam att det skulle gå bra och fråga främlingar frågor:)



Jag gick in till Jysk innan bussen gick och köpte mig en pump till luftmadrassen:) Jag blev väldigt nöjd för den kan både pumpa in luft och ut luft, coolt:P Nu sitter jag här och har druckit te:D Jag längtar ju givetvis till ska'ut rosa också eftersom jag nu har skrivit klart inläggen om kursen men jag taggar rosa del:D Vi hörs!

Kommentera här: