dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag fattar det inte, om man har ett ansvar för en kamera så gör man inte sönder den när den är ny!

Hej!

Det var sista gången hon får låna något från mig!!! Om man lånar sin systers kamera så får man banne mig vara ansvarig och inte göra sönder den, särskillt inte en ny kamera som jag har betalt själv!!! Den var inte helt billig ska jag säga!!! Nu är jag förbannad på henne och hon ska få en utskällning som bare den och det har jag rätt till!!!



Ska försöka lugna mig lite nu när jag ska skriva om dagen i skolan... På schemat stod det debattävling och etikprov idag. När man kom till skolan och skulle diskutera med mina lagkamrater om det sista så är den ena sjuk så vi måste komma på en nödlösning och som tur var hade vi hennes text i datorn:) Vi blev nu helt plötsligt två i mitt lag och vi kom på att vi skulle få ett mail så det fixade vi med hjälp av en rington på min mobil:P



Det gick väl bra tycker jag och det rolligaste var väl när vissa klädde ut sig och verkligen gick för sin roll som Jenny, Vivian och Monica:) Jag och Monica slog vad om att hon skulle gå utklädd som en gravid kvinna i matsalen idag och det gjorde hon, många blickar fick hon men det var roligt:D



Efter alla debatter var det dags för etikprov och de var frågor om de argument man hade i debattävlingen och för min del var det om arrangerade äktenskap:) Man skulle komma på tre för-argument och tre mot-argument och sedan motivera om de var pliketik eller konsekvensetik argumenten var:P Skulle även skriva vad jag är för sort också och allt detta tog sex och en halv A4-sidor:P Var näst sist av alla i klassen och det händer inte ofta vill  jag lova:P Hade utvecklingssamtal förut och det gick bra men nu väntar det att skälla ut någon!

Kommentarer:

1. Monica:
MOWAHAHAHA JAG ÄR JU RIKTIGT SNYGG! 100 kr RIKARE ÄR JAG OCKSÅ!
2. Anonym:
Vivan ser fortfarande ut som Clark Kent i de glasögonen! HEHE
3. Bloggaren själv:P:
Hehe, du får 100-lappen imorn:( ;P Vivian är en äkta Clark Kent i brillorna! :P

Kommentera här: