dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Invingning!

Tjenna mors!

Idag är det månadg och då började man med att åka i en trång buss som man brukar göra på måndagar;) Sedan pratade min protistgrupp med en annan protistgrupp så vi pratade om protister:P Sedan var det idrott, gymmet denna gången och det gick bra:) Efter gympan fick jag ett sms om att min fotografisk bild-lektion är inställd för att läraren är sjuk så jag kom hem en timme tidigare idag:D



När klockan var halv sex åkte jag till scouterna och idag var det invigning:) Jag blev uppkallad två gånger och visste inte varför men den första gången skulle vi ledare visa upp våra ansikten och säga vad vi hette så att föräldrarna fick veta det:) Andra gången var för att jag fick detta snöre eller vad det är:P Jag har faktiskt inte en aning om vad det är men det ska jag fråga någon person någon gång:P



Den sista märkeutdelning vi hade var märkena från kämpaleken och de fick jag dela ut:D Och säga "SMU scouter, var redo", första gången jag gör det:P Lite roligt men sen blev det bullar och te:D Har druckigt tre koppar te idag, svarta vinbär:) Nu ska jag borsta tänderna, ta örondroppar och sedan sova på ena sidan eftersom örondropparna inte ska rinna ut ur örat;) Sov så gott!

Kommentera här: