dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Höstkonsert!

Hellojsan!

Idag har jag stressat till bussen bägge gångerna och det är ju en jättebra dag för det men jaja:) Första lektionen kom aldrig Jenny så vi fick ha protister-redovisning utan henne men det gick väl bra:) Sedan var det idrott och då var det styrka och kondition som jag jättejobbigt! Efter maten hade vi engelska och då var det mycket jobb och sedan hade vi fotografisk bild och då gick jag och Ellen ut och tog massa kort:D



Efter skolan var det höstkonsert med stråkarna, parad och juniårerna:) Det gick väl så bra som det hade kunnat tycker jag och jag gjorde inte så många fel på den låten som går jättefort och jag ska spela i fyra ollika lägen på cellon i samma låt:P Nu måste jag duscha och mamma glömde min kamera hemma så hon tog med hennes dåliga mobilkamera:( Vad gör man? Vi ses imorn:D

Kommentera här: