dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hon fattar inte!

Hejsan!

Idag har vi jobbat med ett nytt tema som heter internationella perspektiv:) Jag ska jobba med Vivian, Maja, Emma och Monica denna gången:D Vi fick landet Vietnam och det blir nog bra:) Vi har även haft en diskussion med vår engelsklärare om att vi inte bara vill ha gamla nationella prov som är oförberedda men hon fattar inte så vi får väl bara gilla läget fast vi egentligen inte gör det men jaja.



Imorn är det första december och då är det ju gott med en chokladkalender:) Jag funderar på att se julkalender på morgonen på datorn för de lägger ut den på internet klockan sex på morgonen och det är ju då jag går upp:D Jag har egentligen sovmorgon på torsdagar och nu har de flyttat upp geografilektionen så att vi börjar 09.05 istället för 09.50:( Jag kommer i alla fall ta den bussen som jag brukar men nu får man springa till skolan istället för att sitta i skolan i 40 minuter men jaja. Ska göra annat nu men vi ses!

Kommentera här: