dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

God skolmat idag!

Helloj!

Idag skulle man upp tidigt igen:) Det blir bara svårare och svårare nu eftersom det är så mörkt ute men får försöka varje morgon att inte somna om:) I skolan blev det en lång mattelektion, en multimedialektion och en geografilektion:) Vi ska nämligen ha multimedia igen bara för att vi har missat hemsida-momentet och visst kan det vara roligt men jag vill inte ha en lektion till!



Efteråt käkade vi kyckling och potatisgratäng som var riktigt gott och sedan var det sluta för idag för den första halvan av klasslistan för vi har ingen biologi idag:D Den andra gruppen redovisade det som vi gjorde i måndags så jag, Emma, Jenny och Maja gick på stan innan några tog bussen hem och andra ska spela på musikskolan tror jag det var:P Jag åkte då hem och var hemma vid två:D Så tidigt brukar man inte vara hemma så jag klagar inte:D Ska kanske titta på en film nu men vi ses en annan dag!

Kommentera här: